eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprowizja od transkacji karta kredytowaRe: prowizja od transkacji karta kredytowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prowizja od transkacji karta kredytowa
    Date: Sun, 23 Oct 2005 00:31:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <djeejq$cqj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dje8rc$kv1$1@inews.gazeta.pl> <dje9ql$co9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <djebuj$c93$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: arm76.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1130020282 13139 83.26.198.76 (22 Oct 2005 22:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2005 22:31:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:336864
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości
    news:djebuj$c93$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Robert Tomasik napisał(a):
    >> >>czy federacja konsumentów lub ktokolwiek inny może się taka
    sprawa
    >> >>zainteresować?
    >> Zainteresuj swój bank podnosząc, iż zgodnie z umowa miałeś nie
    >> pokrywac kosztów operacji gotówkowych karta, bo nie ma tego w TOiP.
    >> Bank nie jest winien, ale zainteresuje centrum rozliczeniowe
    >> obslugujace ten sklep. Ostatecznie ktos zwróci sklepowi uwage, bo
    jest
    >> to prawie na pewno niezgodne z umowa, jaka ma sklep z centrum
    >> rozliczeniowym. To wszystko, co mozesz w sprawie zrobic.
    > Wspomniane organizacje mafijne leja na to sikiem prostym ;-( Jedynie
    > niedozwolone postanowienia itede czyli droga przez rzecznika
    > konsumenta/UOKiK z ewentualnym wsparciem Federacji Konsumentów.

    Tak całkiem "lać" nie mogą, albowiem po reklamacji klienta co do
    wysokości obciążenia wstrzymane zostanie uznanie rachunku sprzedawcy
    należnością. Trzeba to do końca wyjaśnić. W końcu jak rozumiem z posta
    klient zaaprobował obciażenie karty mniejszą kwotą, niż to w
    rzeczywistości nastąpiło. Nie twierdzę, że od razu rozwiążą ze sklepem
    umowę oczywiście, ale po kilku razach może się i tak skończyć.
    Podejzrewanm, że mają jakieś kary umowne przewidziane.

    Rzecznika konsumenta też można powiadomić, ale cóż poza mediacja
    miałby robić? Będzie pozywał w imieniu klienta sklep o te 2 złote?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1