  • Data: 2005-09-29 22:11:26
    Temat: Re: "prowadzi do stężenia" - co to oznacza?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kim" <n...@c...net> napisał w wiadomości
    news:xBZ_e.18036$gi4.12834@trndny04...

    > Pan Roman jest tez prawnikiem i zdaje się doktorat robi. I co z
    tego,
    > skro ma kłopoty z językiem ojczystym. Tytuł nic nie mówi.
    Przeciwnie,
    > zobowiązuje. A formułki nie ma długo nie będzie, bo ciało ludzkie
    jest
    > jeszcze w większej części niezbadane. Czy w tym wzorze jest poziom
    > cukru. I jeżeli nie to dlaczego nie ma to wpływu?

    Nie ma we wzorze, bowiem jest to uwzględniane przez sam pomiar.
    Czynimy założenie, że bez względu na poziom cukru, to jest on stały w
    trakcie pomiaru. To nie jest zmienna, która w skali kilkudziesięciu
    minut nagle może ulec zmianie.

    > ale jest to w dal ciągu nauka na poziomie wróżby z fusów. Tym
    > bardziej durna kiedy robi to człowiek podpisujący się tytułem
    profesora.
    > Pewnie Belwederowski i długi spłaca.

    Z tego co wiem, to autor wykształcenie odebrał jeszcze w przedwojennej
    Polsce.

    > Na zeznaniach biegłych i tez z tytułami. Żaden z nich nie odważyłby
    się
    > powiedzieć takich głupot ze poziom można wyliczyć wstecznie wzorem
    > matematycznym.

    No, znanych jest mi kilkaset wyroków na tym opartych.