  • Data: 2005-09-29 23:28:31
    Temat: Re: "prowadzi do stężenia" - co to oznacza?
    Od: kim <n...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "kim" <n...@c...net> napisał w wiadomości

    > teoria

    > zdaniem?
    >
    > Od czasu, w którym chcemi uzyskać wiedzę o stężeniu. Zajrzyj do
    > podręcznika, bo nie chce mi się tutaj teorii przedstawiać. Funkcja ma
    > tę właściwość, że w wypadku stwierdzenia, że jesteś na części
    > malejącej faktyczne stężęnei jest większe od wynikającego ze wzoru, bo
    > tam przy sekt\rumem jest taka "górka", której wzór nie bieżę pod
    > uwagę.

    I tylko tyle. Mozna o tym dyskutowac przy piwie po pracy, ale nie
    argumentowac w sadzie. U mnie wrozenia z fusow nie jest dopuszczalne w
    sadzie ustawowo.

    > Wzór używano conajmniej w latach 60-tych

    Do czasu kiedy Strasbourg nie zganil polskich cudotworcow prawniczych za
    to ze na rozprawach jest obecny prokurator bez oskarzonego, tez bylo OK.
    Skandal Sokolowskiego przeszedl przez wszystkie szczeble polskiej
    korupcji z osobistym blogoslawienstwem Lecha Kutasa gardockiego z SN.

    I co z tego?

    > i od tego czasu powszechnie
    > się go stosuje na całym świecie.

    Mozesz podac gdzie? Bo nie u mnie. Wiec nie wszedzie.

    > Tak wiec tu akurat nasze państwo nie
    > ma nic do rzeczy. Nie wiem, kiedy go opracowano, ale podejrzewam, że
    > bardzo dawno temu.

    I to jest blad. Za czasow kiedy ten bardzo MONDRY "profesor" od wzorow
    wymyslal swoje cuda, w Polsce ustawowo religia katolicka byla rowniejsza
    wsrod rowniejszych. Bylo cos takiego, ze "wszystkie religie sa rowne,
    ale katolicka jest najwazniejsza".

    Mnie sie zdaje ze kazda generacja powinna dostosowac swoje prawo do
    swojej filozofii zycia.

    Frank Sinatra mial kiedys kryminalna sprawe za randke z mezatka...
    http://www.thesmokinggun.com/mugshots/sinatramug1.ht
    ml
    Zgodnie z prawem!
    Owczesnym znaczy.