  • Data: 2005-09-29 22:08:29
    Temat: Re: "prowadzi do stężenia" - co to oznacza?
    Od: kim <n...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "kim" <n...@c...net> napisał w wiadomości

    > nie

    > temperatura i

    > To nie jest tabelka, tylko wzór.

    Tym gorzej dla proponenta.

    > A autor ma przed nazwiskiem prof. dr.
    > hab. Trzeba być bardzo biegłym w danej dziedzinie, by publicznie
    > osobie z takim dorobkiem naukowym zarzucić indolencję.

    Pan Roman jest tez prawnikiem i zdaje sie dotorat robi. I co z tego,
    skro ma klopoty z jezykiem ojczystym. Tytul nic nie mowi. Przeciwnie,
    zobowiazuje. A formulki nie ma dlugo nie bedzie, bo cialo ludzkie jest
    jeszcze w wiekszej czesci niezbadane. Czy w tym wzorze jest poziom
    cukru. I jezeli nie to dlaczego nie ma to wplywu?

    > A co do meritum, to po to właśni się robi te trzy pomiary, by się
    > zorientować, jak organizm reaguje na alkohol. Przecież wstawiasz do
    > wzoru dane zmierzone na badanym organizmie. To nie są tabelki
    > uśredniane dla populacji.

    ale jest to w dalczym ciagu nauka na poziomie wrozby z fusow. Tym
    bardziej durna kiedy robi to czlowiek podpisujacy sie tytulem profesora.
    Pewnie Belwederowski i dlugi splaca.

    > Metabolizm

    > będzie

    > zawartości

    > nerkę?
    >
    > Ale pomiarów alkoholu dokonujesz w tych samych warunkach :-).

    Pomiar pomiarem. Zdaje sie mowimy o metabolizmie i wyliczaniu wstecz.

    > Zresztą
    > zostawmy to biegłym. żaden z nas się na tym nie zna. Ja przynajmniej
    > opieram się na literaturze. Ty z tego co widzę na własnej wyobraźni.

    Na zeznaniach bieglych i tez z tytulami. Zaden z nich nie odwazylby sie
    powiedziec takich glupot ze poziom mozna wyliczyc wstecznie wzrorem
    matematycznym.