  • Data: 2008-01-19 19:50:10
    Temat: Re: proszę o porade w sprawie PZU, chodzi o OC
    Od: "yellowg" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    więc tak
    kupiłem samochód.
    samochód miał polise oc w firmie A.
    mi ta firma nie podobała się, więc wypowiedziałem umowę z firmą A i
    ubezpieczyłem w firmie B
    po dwóch miesiącach od kupienia samochodu dostałem kwitek do zapłaty z firmy
    C w której to samochód był ubezpieczony na początku.
    poprzedni właściciel nie wypowiedział umowy w firmie C i ubezpieczyłe w
    firmie A
    do niego przychodziły ponaglenia do zapłacenia OC z firmy C, których nie
    płacił.
    teraz się pojawia pytanie czy dalej mnie obowiązuje OC z firmy C czy już nie
    powinni się mnie czepiać, skoro wypowiedzieli mu umowę z tytułu nie płacenia
    składek