eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Wed, 09 Mar 2005 23:41:38 +0100

    revision napisał(a):
    > Wyjaśniam mentor (dokuczliwie, apodyktycznie) moralizator. W ten deseń -
    > twoje rady są o kant....

    Albo mentor albo moralizator, bo to dwie różne rzeczy.

    > Mam nadzieję ze jesli bierzesz pieniądze za swoje mentorstwo to bardziej sie
    > starasz.
    > Chociaż mam jeszcze większą nadzieję, ze nie reprezentujesz prawa... a jesli
    > reprezentujesz, to zaczynam rozumiec na czym to polega.

    Reprezentuję prawo. Dzieki temu wiem, że nie wszystko co wygląda na
    przejaw stronniczości rzeczywiście nim jest. I wiem, że jeśli ktoś nie
    udowodni swego twierdzenia to może mieć pretensje tylko do siebie.
    Zwłaszcze po ostatniej nowelizacji kpc, zgodnie z którą sąd może
    ograniczyć się do oceny dowodów i nie musi sam dokonywać zadnych ustaleń.

    > Mam tez nadzieję ze nie masz i nie bedziesz miał dzieci, bo oczyma wyobraźni
    > widzę te biedne szkraby 1. Nie jedz. 2. Buty stawiaj pod kątem 30 stopni od
    > ściany. 3. Dlaczego nie przyniosłeś potwierdzenia wpłaty na komitet
    > rodzicielski?! i gdzie ta faktura za pączka i wodę?! No i gdzie masz ten
    > paragon za wycinanki?!!!
    > Brrrrrrrrrrrrrrrr...

    Przesadzasz. Co do ustawiania butów i paragonów za wycinanki
    przesadzasz. Ale potwierdzenie wpłaty na komitet rodzicielski jak
    najbardziej należy dobrze schować. Na wypadek jakby trzeba było
    udowodnić, że się zapłaciło. Bo posiadanie odpowiednich dowodów
    twierdzeń lezy tylko i wyłaćznie w moim interesie.

    > i... czy nie umiesz czytać inaczej niż ze swoimi słowami? gubisz się?
    > tracisz wątek?

    Nie, po prostu tak jest łatwiej odpowiadać. Jeżeli ci to nie odpowiada,
    to jedyne co ci pozostaje to się przyzwyczaić.

    Przy okazji., Nadal łamiesz netykietę odpowiadając nad cytatem.
    Wypadałoby też wycinać sygnaturki.

    > i... (tu podpowiedz, chodzi o patrzenie sobie w twarz) czy nad zlewem w
    > łazience masz pustą ścianę czy odważyłeś się powiesić tam lustro?

    W odróżnieniu od ciebie ja wiem, że sprawiedliwość to puste słowo i
    liczy się tylko prawo, które w odróżnieniu od sprawiedliwości jest
    wymierne. A sprawiedliwość? Sprawiedliwość jest jak dupa, kazdy ma
    swoją. Dlatego nie mam żadnych oporów przed patrzeniem w lustro, jezeli
    wiem, że postąpiłem zgodnie z prawem. Bo sprawiedliwość to nie moja rzecz.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine