eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
  • Data: 2005-03-09 22:39:35
    Temat: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Od: fantom <f...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > A niby jakiej pomocy się spodziewałeś?
    > Wyrazów ubolewania, poparcia i pocieszenia? Potępienia sądu?
    > A tu niestety zderzenie z rzeczywistością było twarde i bolesne.

    Witam!
    Wiesz jakiej ludzie tutaj pomocy oczekuja? Przede wszystkim rzetelnej i
    bezstronnej. Wydaje Ci sie, ze to takie zabawne kreowac sie na
    czlowieka, ktory zna roznice miedzy sadem a sprawiedliwoscia?. Dla
    tysiecy ludzi to sa dramaty za ktorymi stoja bezduszni i czesto glupi
    wprost sedziowie i adwokaci. Nie oszukujmy sie, ale ten zawod dawno juz
    przestal miec cokolwiek wspolnego z zaufaniem spolecznym.
    Zawsze wydawalo mi sie, ze na grupach tematycznych beda doradzaly osoby,
    dla ktorych ich zawod jest swego rodzaju fetyszem i hobby. A
    "specjalisci" z tej grupy potrafia jedynie rzucac wykutymi przepisami i
    inwektywami.