  • Data: 2004-05-06 06:38:36
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I niech nikt z was mi nie mówi ze nie zdażyło się komuś z was jechać rowerem
    > nawet po piwie, bo w to nie uwierze.

    A ja się publicznie przyznam i napiętnuję. Jeden jedyny raz wsiadłem po
    pijaku na rower, było to po ognisku, w środku nocy. Kolega miał rower, a
    ja się chciałęm przejechać. Nie było źle, póki nie chciałem się
    zatrzymać. Gleba była bardzo bolesna, skutki odczuwałem przez miesiąc.
    Rowerowi o dziwo nic nie było ;-)
    Wtedy zrozumiałem jakim zagrożeniem dla siebie i innych jest pijany
    kierowca. Nigdy więcej nawet po małym łyku nie wsiądę, a od tych co
    wypili piwko to się trzymam z daleka. Alkohol tak, rower też, ale juz
    nie łączenie tych dwóch rozrywek.

    A co do twojego przypadku - masz kolego pecha i mało wiarygodnych
    świadków, po odsiadce zrozumiesz, że nie należy się tarabanić rowerem na
    popijawy. Byłoby mi cię nawet żal, gdyby nie twój pierwszy wyrok, z
    którego wniosków nie wyciągnąłeś. Teraz będziesz wspominał zabawę jaką
    miałeś będąc skazanym za jazdę na rowerze po piwku. To błahostka, ale
    tylko do czasu aż spowodujesz wypadek.

    niewrażliwy chester