    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: produkcja i sprzedaż energii
    Date: Fri, 23 Oct 2009 03:07:40 +0100

    rowa_wincon_200kw.html

    > A tu sprawdzales?
    > http://www.elektrownie-wiatrowe.org.pl/prawo_i_polit
    yka.htm

    > Ladny wiatraczek a sasiedzi....? Zaraz bedzie o mordecy ptaków, muszek i
    > innych motylkow ;)

    hehe
    No wiesz, ja osoboiscie nie chcialbym miec za sasiada 30 metrowy slup z
    poteznym wiatrakiem na szczcie.
    Wbrew pozorom wiatrak jest bardzo chalasliwy i potrafi dokuczyc, bedziesz
    miec okazje to kiedys sie zatrzymaj w poblizu takiego a bedziesz wiedzial o
    czym pisze..
    A wraacajac do tematu to chyba pierwsza przeszkoda bedzie zgoda na ten slup
    30 metrowy.
    I tak jak juz tu ktos pisal zdecydowanie lepsze rozwiazanie tyo kupno
    dzialki nad strumieniem. Wiatrak ma bardzo kiepskie parametry uzysku energi,
    zwlasza w Polsce. Owszem w UK to by sie i oplacalo...
    Poza tym wlasna elektrownie wodna mozna zbudowac samemu:) byle miec
    znajomego na "kolei" ;)) dostep do spawarki, tokarki. To tylko turbina,
    magnes i set metrow zwoju drutu:))) A do zrobionego stawu na poczet
    elektorwni (zima) wrzucic troche pstragow to i rozrywka bedzie:)