    From: "grzess" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z siecia Idea
    Date: Mon, 2 Dec 2002 02:27:45 +0100

    mialem kiedys podobna sytuacje, tyle ze u innego operatora
    zakupilem dwa aparaty i wybralem oferte gdzie rozmowy miedzy nimi beda duzo
    tansze niz pozostale
    pani w salonie jednak przekonala mnie aby wybrac jeszcze cos co nie wykluczy
    w/w ofery a bedzie jeszcze bardziej korzystne
    wybralem wiec za namowa pani inny abonament niz zamierzalem
    jakiez bylo moje zdziwienie gdy po kilku godzinach usilowalem aktywowac te
    dwa numery i zglosic oba do korzystania z promocyjnych polaczen miedzy soba
    okazalo sie bowiem ze abonament ktory posiadam takich mozliwosci nie daje
    wysluchalem zasad reklamacji ktore wcale optymistycznie sie nie
    przedstawialy a na dodatek tego przy zmianie abonamentu ktorego teraz sie
    domagalem nie bedzie mi przyslugiwac prawo do tych tanszych polaczen
    poprostu sie wscieklem
    udalem sie natychmiast do salonu gdzie zakupilem owe telefony i poprosilem
    pania aby ona mi aktywowala te tansze polaczenia tlumaczac ze sam sobie nie
    radze
    pani tez sobie nie radzila gdyz mialem nie ten abonament ktory uprawnial do
    tanszych polaczen
    po kilku nerwowych telefonach ktore wykonala udalo sie sprawe zalatwic
    pozytywnie
    kosztowalo mnie to troche czasu i nerwow
    nauczylo aby przy zakupie prosic sprzedawce o aktywacje wszystkich uslug i
    od razu sprawdzic (w bok) z jakich promocyjnych uslug aktualnie korzystam
    pozdrawiam
    grzess