    From: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy sasiedzjkie
    Date: Thu, 10 Oct 2002 14:38:48 +0200

    "mk" <m...@s...com.pl> napisał...

    > Mam problem z mają sąsiadką. Kobieta mieszka piętro niżej
    > i wciąż twierdzi, że zakłócam jej cisze nocną. Kilka razy
    > wzywała policję [...]

    Mam to samo.. Z tym, ze ostatnio przyslala mi dzielnicowego o 14:00 -
    powod: glosna muzyka... mimo tej niby glosnej muzyce dzielnicowy stal
    przed drzwiami sasiada na przeciwko (widac, za cicho bylo ;) czego jakos
    nie byl w stanie mi wytlumaczyc... Muzyka tak naprawde w ogole nie
    leciala glosno.
    Rok temu "wpadla" mi Policja podczas ogladania filmu twierdzac, ze robie
    glosna impreze... by nadal bronic swego policja stwierdzila (stojac na
    korytarzu) : ale slyszy pan jak tu na klatce wyraznie to slychac, po
    stwierdzeniu, ze zazwyczaj ogladam tv przy zamknietych drzwiach poszli..
    ale "wina" pozostala... Sasiadka ostatnio doszla do tego, ze otwiera
    drzwi gdy zobaczy przez judasza, ze ide i zaczyna krzyczec, ze
    cghodzeniem po klatce chce ja do grobu doprowadzic i jeszcze inne
    historie.. Kiedys sam zadzwonilem na nia do panow policjantow,
    powiedzieli, zeby nastepnemu patrolowi wytlumaczyc w czym rzecz... ale
    niestety... trafiaja mi sie zawsze tacy, ktorzy mimo to staja po stronie
    pani psychicznej...
    No to wyzalilem sie... i moze mi tez ktos jest w stanie powiedziec, co
    moge zrobic ;)

    SF