eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica) › Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem - oferowanie promocji na ograniczonym rynku (dzielnica/ulica)
    Date: Fri, 13 Jan 2006 10:20:27 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <dq7rc6$a0r$1@news.telbank.pl>
    References: <dq6u2p$78k$1@news.telbank.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bacek.backiel.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1137144006 10267 194.88.155.44 (13 Jan 2006 09:20:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2006 09:20:06 GMT
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358151
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > icek napisał(a):
    >> Witam,
    >>
    >> sprzedajemy dostęp do Internetu w jednej z miejscowości, dzisiaj
    >> podłączyłem kolejnego klienta i jego opowieść mnie
    >> zaciekawiła/zaniepokoiła..
    >>
    >> klient robił rozeznanie, dzwonił do kablówki, innych lokalnych
    >> dostawców i do operatora, powiedzmy to duzego :)
    >> od duzego operatora pojawił sie handlowiec i powiedział, ze zaoferuje
    >> mu promocje niedostępną w innych miejscach, dlatego, że na tym osiedlu
    >> działa moja firma (zabraliśmy im naprawde sporo klientów)
    >> moje pytanie:
    >> czy można tak zrobić, tzn. zrobic oferte, promocje dla mieszkanców
    >> danego osiedla/dzielnicy tylko po to by walczyc z lokalną konkurencję?
    >> Oczywiscie nie jest to promocja zamieszczona na www czy innych
    >> zródłach informacji, a jest to duzy operator telekomunikacyjny. Czy
    >> moze tak sterować cenami na usługi powszechne?
    >>
    >
    > 1. DOstęp do Internetu nie jest usługą powszechną (PT)
    to jaka to jest usługa, która jest oferowana w cenniku (w odroznieniu od
    dzierzawy kanalizacji, w cennikach w punktach sprzedazy jej nie ma)
    > 2. Ceny usług telekomunikacyjnych muszą być ustalane na podstawie
    > przejrzystych, obiektywnych i niedyskryminujących kryteriów (PT)
    ok
    > 3. Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie dostępu do rynku
    > przez sprzedaż usług poniżej kosztów ich wytworzenia lub ich świadczenia
    > poniżej kosztów zakupu w celu eliminacji innych przedsiębiorców (UoZNK)
    ale to jakos trudno..
    moze taki telekom powiedziec ze sprzedaje po kosztach
    chodzi mi o przypadek
    operator działa w 15 starych województwach i oferuje promocje dla jednej
    dzielnicy, jednego miasta, czy to jest czyn nieuczciwej konkurencji?


    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1