  • Data: 2008-07-09 19:12:25
    Temat: Re: problem
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <g...@w...pl> napisał

    > Mam pewien problem, otóż od pewnego czasu na moim osiedlu zaczeło
    > się czepiać mnie dwie osoby. Potrafią ubliżać na cały głos, grozic
    > pobiciem itd. Nie reaguje jako że nie chce wdawać się w szarpaniny
    > etc. Jeśli proceder się znów pojawi będe zmuszony działac. Ale jak?
    > Policja?

    Tak. Na tym etapie proponowałbym kontakt z dzielnicowym.
    Zrobi notatkę, pogada z delikwentami, może sprawa się utnie.
    A jeśli nie to będzie już jakiś materiał do dalszych działań.

    > Nie chciałbym tutaj wporowadzać przemocy bo nie lubie jej ale w
    > obronie własnej niestety będe zmuszony.

    Odradzam. Z poszkodowanego staniesz się sprawcą przestępstwa.
    Zwłaszcza jeśli nie będziesz miał świadków że zostałeś zaczepiony
    czy sprowokowany twoja sytuacja będzie kiepska.