    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pl znaczy ,,bezprawie"
    Date: Wed, 9 Apr 2003 19:48:10 +0200

    Użytkownik "wkurzony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b71kfb$7ke$1@news.onet.pl...
    > jechalem sobie spokojnie ul.starowislna w kierunku Wieliczki,nagle z
    prawej
    > strony nadjechał niespodziewanie z dużą prędkością ...... i zaczął manewr
    > wyprzedzania.Skończyło się to uderzeniem w moje koło,odbił się i wylądował
    > na słupie trakcyjnym(na dachu).Policjant stwierdził,że je jestem
    > winien,ponieważ nie jestem z Krakowa.Tłumaczył mi ,że tak samo postąpiono
    > Warszawie z kierowcą z Krakowa.Po cichu zaproponował mi mandat 200zł.Nie
    > zgodziłem się,więc sprawa wylądowała w sądzie grodzkim.W trakcie
> [...]
    PZM, trzeba się tam udać i wynająć rzeczoznawcę który zezna, że przebieg
    wydarzeń wskazuje wyraźnie że nie jesteś winny. Jeżeli masz zdjęcia
    uszkodzeń będą one dodatkowo mile widziane. Jezeli taką opinię uzyskasz (na
    oko min 600 PLN) to z tym piszesz juz zazalenie czy nie wiem jaka tam jest
    procedura. Tylko im nie popuść!

    Icek