  • Data: 2003-04-10 09:18:36
    Temat: Re: prawo pl znaczy ,,bezprawie"
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71mi6$m2o$1@news.supermedia.pl...
    [...]
    > Żarty czy co? Prawo nie zależy od miejsca zamieszkania. Ja bym złożył
    > odwołanie od decyzji i opisał wszystko do RPO
    >
    > Mam jednak małą wątpliwość. Jakim cudem można uderzyć w koło czy
    prowadziłeś
    > ciężarówkę?
    >
    > Stan_Z

    Troche mnie dziwi, ze jeden "wkurzony" pisze i nikt nie watpi - no ale pan
    zwatpil...
    tak patrze, czytam, musle i tez mam watpliwosci:

    > Użytkownik "wkurzony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > prawej

    Jak to nadjechal z prawej i zacal manewr wyprzedzania ?

    MoglbyPan powiedziec dokladnej gdzie na Starowislnej jest ow slup ?

    jak to "po cichu". Jesli powiezial, ze jestpan winny, to zaproponowal
    mandat - normalne...

    Co Pan usluszal ?
    Ze nie zna Pan miasta, na zwracal Pan uwagi na znaki i niewiedzial,
    ze jedzie wbrew przepisom ?

    Mandat koszty sadowe ?

    Boguslaw