    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do kupna biletu :)
    Date: Thu, 16 Jan 2003 21:07:23 +0100

    > jeżeli taki automat masz akurat w okolicy. nie zawsze masz to
    zapewnione.

    Gwarantuję Ci że w pobliżu większych dworców zawsze są - nawet kilka.

    > oczywiście, mogą także pójść na piechotę, coby komunikacji miejski
    > ej nie sprawiać zbędnego zachodu. prezentujesz w imieniu komunikacji
    postawę
    > "jest jak jest, a jak się nie podoba to wyp....alać". i o ile taka pos
    > tawa u prywatnego przedsiębiorcy jest mi obojętna(jego strata, pójdę do in
    > nego), to o tyle w instytucji PUBLICZNEJ utrzymywanej za PUBLICZNE
    pieniądze
    > , jest ona niedopuszczalna. niestety jest powszechna....

    Czyli sugerujesz ze nalezy spełniac wszelkie zachcianki i widzimisie
    pasażera, który potem i tak pojedzie na gapę albo zdemoluje pojazd?
    Powtórzę raz jeszcze: bilety są bardzo szeroko dostępne, co więcej występują
    w szerokim asortymencie. I do prawdy nie rozumiem o co takie wielkie
    halo....sprzedaż przez kierujacych jest na prawdę marginalna i z grubsza
    rzecz biorąc niepotrzebna.

    > nierzadko ja jestem w takiej sytuacji, w zależności od aktualnej
    sy
    > tuacji materialnej. nie jestem bezrobotny, wręcz przeciwnie, ale czasem
    mój
    > budżet pozwala na 10zł/łebka na wyżywieniem i przejazdy i inne codzienne
    spr
    > awy. w takiej sytuacji nadmiarowy wydatek w wysokości 1-2 zł jest zamro
    > żeniem gotówki na które nie mogę sobie pozwolić.

    Nie tragizuj...nawet w czasach gdy nie zarabiałem i dostawałem parę zł
    kieszonkowego 1-2 zł nie było dla mnie problemem...

    pdr
    Olo