  • Data: 2003-01-16 15:35:27
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > na
    >
    > Ale kupisz je na dworcu w Katowicach. Przez całą dobę.
    jeżeli o tym wiesz...

    > ktorzy
    >
    > Zupełnie nie rozumiem w/w wypowiedzi. A kto powiedział że nie jest?

    pośrednio Ty.
    powiedziałeś:
    <cytat>
    Sprzedaż biletów przez kierującego jest jedynie rozszerzeniem stacjonarnej
    sieci punktów sprzedaży nastawionym na jej uzupełnienie w wyjątkowych
    sytuacjach. Kierowca / motorniczy oczywiście powinien posiadać bilety,
    jednak w przypadku ich braku nie zwalnia to pasażera z odpowiedzialności z
    tytułu przejazdu bez ważnego biletu.
    </cytat>
    z czego wynika, że pasażer nie powinien się broń boże nastawiać na bilet u
    kierowcy( gdyż sytuacja może nie być wyjątkowa), a więc mimo ewentualnej
    sprzedaży biletu u kierowcy, powinien zawsze mieć bilet, jeżeli nie chce
    ryzykować.

    a z tego wynika że powinien taką sytuację zaplanować wcześniej.

    więc wg powyższego, autobus nie dla człowieka któremu w wieczór(dla
    spotęgowania dramaturgii w sobotni lub niedzielny) wpadnie spontaniczny
    pomysł żeby przejechać się do parku. bo nie zaplanował.

    pozdrav

    maHo