    From: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo a CB radio
    Date: Fri, 07 Nov 2003 20:05:44 GMT

    Użytkownik "Konrad" <k...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:bogptt$9gd$1@korweta.task.gda.pl...
    > Dobra, zgadzam sie z toba, ze zle uzylem slowa "pozwolenie". Wymaga
    > REJESTRACJI, ale reszta,co napisalem,sie zgadza. A tak BTW, to sprawe w
    > sadzie mialem w lipcu 2002r. Jednak rejestracja na zasadach, ktore
    opisalem,
    > dalej jest aktualna, i jest imienna,nie na sprzet. W styczniu tego roku
    > odnawialem "pozwolenie",wiec skoro ustawa jest z sierpnia 2002, to cos
    jest
    > z interpretacja nie tak. Czy rozporzadzenie jest nad Prawem
    > Telekomunikacyjnym? Nie jestem prawnikiem, tylko "ofiara" niewiedzy o
> [...]

    szczerze powiedziawszy nie wiem o co tu chodzi, ja swojego radia nigdy nie
    rejestrowalem i pierwsze slysze zeby byl obowiazek rejestracji samego
    sprzetu ???
    jedyne co to dostalem zezwolenie kategori 4 na posiadanie i uzywanie
    radiotelefonow o mocy powyzej 150 miliwatow na terenie calego kraju i jako
    stacjonarne w domu :), co prawda tyczylo sie to konkretnego modelu, ale bez
    wyszczegolnionych numerow seryjnych, a bylo to w styczniu 91 :) jeszcze w
    pir'ze, dostalem 4'o cyfrowa wande i juz, zezwolenie wygaslo w 94 i mialem
    to w nosie

    nie wiem jak jest teraz bo od paru latek radio zagraca piwnice, ale mam je
    zamiar niedlugo odkorzyc i zainstalowac na nowo i nadal nie zamierzam
    przejmowac sie par'em, bo juz od wymyslania glupich przepisow to im mozgi
    gnija, biora kase za nic, a jak potrzeba zrobic porzadek to ich nigdy nie ma
    i glupich cymbalow trzeba bylo namierzac we wlasnym zakresie