  • Data: 2003-11-07 18:59:39
    Temat: Re: prawo a CB radio
    Od: "Konrad" <k...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
    > z dnia 6 sierpnia 2002 r.
    > w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, które
    mogą
    > być używane bez pozwolenia.
    >
    > §1.1.
    >
    > 3) Radia Obywatelskiego CB typu PUBLIC RADIO - PR 27;
    >
    > czyli pracujacych w podstawowje 40'tce, modulacji fm, mocy nie
    > przekraczajacej 4 watow i posiadajacych swiadectwo homologacji
    > czyli generalnie wiekszosc radii zarowno starych jak i nowych

    Dobra, zgadzam sie z toba, ze zle uzylem slowa "pozwolenie". Wymaga
    REJESTRACJI, ale reszta,co napisalem,sie zgadza. A tak BTW, to sprawe w
    sadzie mialem w lipcu 2002r. Jednak rejestracja na zasadach, ktore opisalem,
    dalej jest aktualna, i jest imienna,nie na sprzet. W styczniu tego roku
    odnawialem "pozwolenie",wiec skoro ustawa jest z sierpnia 2002, to cos jest
    z interpretacja nie tak. Czy rozporzadzenie jest nad Prawem
    Telekomunikacyjnym? Nie jestem prawnikiem, tylko "ofiara" niewiedzy o
    CB-Radiu

    Pozdrawiam
    Konrad