    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <r5hoo9$73h$1@news.vectranet.pl>
    <5e7c7871$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 29 Mar 2020 12:39:51 GMT

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > IMHO każdy kawał szmaty na mordce zmniejsza ryzyko zakażenia
    > _innych_ bo jednak wirus sam z siebie nie lata, tylko w areozlu
    > płynów ustrojowych wydzielanych przy kładpaniu mordą - i tu się
    > sprawdzi. Ponieważ wychodzi na to, że można zarażać bezobjawowo, to
    > wniosek, żeby każdy nosił szmatę na mordzie poza domem wydaje się
    > słuszny. Czy pomoże noszącemy - zdania są podzielone.

    I pytanie podstawowe - dlaczego nie było takich zalecen od poczatku.
    Własnie zeby zakrywac usta czymkolwiek podczas kontaktu z innymi.

    bo ja rozumiem, ze gadano ze maseczka nic nie daj bo by sie ludzi rzucili
    wykupili (w sumie i tak sie rzucili) ale własnie jakiekolwiek zakrywanie
    ust zapobiegłoby rozprzestrzenianiu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis