eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 00:19:19
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 00:54:08 +0100, Neo napisał(a):

    > towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    > podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)

    Skad te rewelacje? Przepis o zwracaniu towaru nie funkcjonuje juz z 10 lat.

    > mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    O ile ktos Ci tej gwarancji pisemnie udzielił. Dostałeś karte gwarancyjną
    do biustonosza?

    > nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    > zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    > butelkę

    Już zostałeś. Złóż reklamację z DW Triumph Polska, jeśli firma jest
    porządna to dadzą nowy albo zwrócą pieniądze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1