  • Data: 2019-06-07 19:06:32
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2019 o 13:56, Trefniś pisze:

    > Kviat może liczyć na kompulsywną obronę przez całą sfrustrowaną część
    > sceny politycznej.

    No i się wydało :)
    Próbujesz nieudolnie przypieprzyć się na siłę, pod pretekstem
    "merytoryczności", bo nie podobają ci się moje poglądy polityczne.
    A skoro już wiadomo jaką "scenę polityczną" ty reprezentujesz, to
    równocześnie wyjaśniło się, dlaczego robisz to tak nieudolnie.

    > Dyskusja była - "GDZIE piszą o INNYM wyrokowaniu przy spożyciu alkoholu

    No piszą w KK... :):)
    "podlega karze od... do..."

    > - konkretny art. KK z literalnie wyszczególnionym przypadkiem użycia
    > alkoholu". Bo tak twierdzi zwiędły...

    Nie odpowiadam za twoje urojenia. Ale jest mi przykro, że je masz.
    Nigdzie nie twierdziłem, że taki "literalnie wyszczególniony przypadek"
    z alkoholem występuje. To ty się idiotycznie uparłeś, żebym wskazał coś,
    co nie istnieje.

    > Problem stąd, że nie rozumie słowa pisanego, ani NAWET nie rozumie
    > własnych wypowiedzi.

    Pewne jest to, że nie rozumiem twoich idiotycznych żądań :)

    Problem w tym, że ty kompletnie nie masz pojęcia co to jest KK, jak
    stosuje się prawo, czym jest sąd. I czym są dodatkowe okoliczności.

    Pozostaje ci jedynie zgadywanie, dlaczego w KK nie ma "literalnie
    wyszczególnionych przypadków" (to nawet średnio ogarnięty gimnazjalista
    by zrozumiał), a sądowi umożliwiono stosowanie widełek.

    > Po zastanowieniu - może to nie jest analfabetyzm, a tylko niski poziom
    > intelektualny.

    Już się pochwaliłeś swoim poziomem intelektualnym typowego reprezentanta
    niesfrustrowanej części sceny politycznej. Dotarło do mnie, już nie
    musisz więcej tego robić.

    > BTW - dajcie Kviatowi już spokój,

    :):)

    > nie jest łatwo przez kilka dni czytać
    > o swoich niepotrzebnych i nieprzemyślanych wypowiedziach.

    Domyślam się, że nie jest łatwo. Ale przecież nikt cię nie zmusza żebyś
    czytał o swoich niepotrzebnych i nieprzemyślanych wypowiedziach.
    Podpowiem ci w tajemnicy, że nie musiałbyś ich czytać, gdybyś w ogóle
    ich nie napisał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr