  • Data: 2019-06-08 01:58:41
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cfacad1$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.06.2019 o 12:26, J.F. pisze:

    >Przecież komentowałeś:P

    To ja bylem ten jeden ? :-P

    >NIe da się cały czas działać w paranoid mode.

    >Podłoga z lawą brzmi znajomo. Dobrze że za komuny robili dobre drzwi,
    >bo przechuśctać sięna nich to był jedyny sposób, żeby się przedostać
    >z tapczanu na regał. Już widzę co się dzieje ze współczesnymi
    >drzwiami;)

    Chyba nic - technologia podobna.

    za to dawniej nie robili takich regałow ... albo takich slabych dzieci
    https://www.rmf.fm/magazyn/news,12606,ikea-wycofuje-
    komody-ten-model-zabil-juz-8-dzieci.html

    >No na głównym, ale barierek nik nie rozstawiał. Wszyscy wrócili na
    >czas.

    Ale moze rozsadni byli ... a i zwiedzac jest tam co, nie trzeba isc
    dalej.

    >Zresztą niedoceniasz orientacji przestrzennej owczesnych gówniarzy.
    >Jak teraz spojrzałem na mapę w połowie podstawówki zasięg naszych
    >band wynosił koło 4 kilometrów, co z naddatkiem pokrywało całą
    >dzielnicę (z wykorzystaniem wigry3). Ze szczególnym uwzględnieniem
    >wszelkich budów, oraz bocznicy i częsci huty (naklejki na stal stały
    >się z niewiadomych powodów walutą na dzielni i byliśmy w stanie
    >zrobić naprawdę dużo, żeby je uzyskać - na przykład przejść pod
    >pociągami na bocznicy i zakosić całą roklę z hali walcowni). Więc co
    >tam o jakimś rynku w krakowie;)

    Ale to "swoja dzielnica", zjezdzona z banda.
    A nie obce miasto widziane pierwszy raz w zyciu ...

    J.