  • Data: 2019-06-07 22:36:36
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2019 o 12:26, J.F. pisze:

    > a artykul/komentarz byl w zimie czy w lecie ?

    Przecież komentowałeś:P

    > Ale ... kiedy ukradl ?
    > Bo gmina moze i miala to w d4, ale rodzice jakby tez mieli w d4 ...

    NIe da się cały czas działać w paranoid mode.
    > Pierwszy z brzegu - a to juz odcinek 200+
    > https://joemonster.org/art/19659

    Podłoga z lawą brzmi znajomo. Dobrze że za komuny robili dobre drzwi, bo
    przechuśctać sięna nich to był jedyny sposób, żeby się przedostać z
    tapczanu na regał. Już widzę co się dzieje ze współczesnymi drzwiami;)

    > Jesli na tym glownym rynku, to od biedy - po pouczeniu zeby dalej nie
    > odchodzic a zbiorka tu na srodku jak hejnal zagraja.

    No na głównym, ale barierek nik nie rozstawiał. Wszyscy wrócili na czas.
    Zresztą niedoceniasz orientacji przestrzennej owczesnych gówniarzy. Jak
    teraz spojrzałem na mapę w połowie podstawówki zasięg naszych band
    wynosił koło 4 kilometrów, co z naddatkiem pokrywało całą dzielnicę (z
    wykorzystaniem wigry3). Ze szczególnym uwzględnieniem wszelkich budów,
    oraz bocznicy i częsci huty (naklejki na stal stały się z niewiadomych
    powodów walutą na dzielni i byliśmy w stanie zrobić naprawdę dużo, żeby
    je uzyskać - na przykład przejść pod pociągami na bocznicy i zakosić
    całą roklę z hali walcowni). Więc co tam o jakimś rynku w krakowie;)

    Shrek