  • Data: 2019-06-03 21:05:45
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2019 o 20:25, Shrek pisze:

    > Ale wytłumaczysz, co ma do tego umowa o pracę i zus? Jakby PTTK płacił
    > za niego zus i miał z nim umowę o pracę to coś to zmienia?

    Zdecydowanie. Gdyby było tak, ze szkoła zamawia w PTTK usługę
    przewodnika, a PTTK podpisuje umowę (może być dzieło, zlecenie czy o
    pracę, albo jakakolwiek inna nienazwana) z przewodnikiem, jemu płaci i
    wysyła go z dziećmi, to co do zasady PTTK ponosiłoby odpowiedzialność
    cywilną.

    > Co do odpowiedzialności kościoła za duchownych to praktyka pokazuje, że
    > to mniej utopijne, niż ci się wydaje.

    Wiesz, z tą praktyką bywa różnie. Z zasady z wyrokami prawomocnymi nie
    polemizuję. Ale przecież mogę mieć odmienne zdanie.