  • Data: 2019-06-04 11:23:54
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf56f01$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.06.2019 o 19:07, J.F. pisze:

    >To co to zmieni w Twojej ocenie? Czy jakby to zrobiuł w pokoju
    >hotelowym, to dyrektora hotelu zamierzasz ścigać?

    A jak w areszcie komendy ? :-)

    >O! To, to!

    >Normalnym następstwem wysłania kogoś jako przewodnika nie jest
    >zgwałcenie uczestnika, więc trudno tu dopatrzeć się winy. No może,
    >gdyby
    >wiedzieli, że dana osoba ma zakaz kontaktu z dziećmi i na wniosek
    >skierowany do Zarządu o wyznaczenie przewodnika, wysłaliby świadomie
    >taką osobę, to dałoby się z tego coś wydłubać.

    >Idziemy podobnym tokiem rozumowania.
    >Generalnie, jeśli to nie jest sytuacja, że szkoła zleca PTTK
    >przewodnictwo, a PTTK wysyła konkretną osobę, to nie ponosi za to
    >odpowiedzialności moim zdaniem.

    Zakladajac, ze szkola zawiera umowe z PTTK, a nie z konkretnym
    przewodnikiem z polecenia/listy PTTK,
    to spodziewa sie wlasciwego wykonania uslugi. Gwalt nie wchodzi w
    zakres.

    A jesli schronisko niedostosowane do przebywania dzieci, bo np nie ma
    mozliwosci zapewnienia bezpieczenstwa ... to czy nie powinnien PTTK
    odmowic ?
    Tylko znow - umowa jest pewnie z ajentem konkretnego schroniska.
    I na udostepnieje pokojow i wyzywienie, nie na organizacje wycieczki
    szkolnej ... a moze sie myle ?

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy przewodnik PTTK jest obowiazkowy,
    przynajmniej w niektorych miejscach ?

    J.