  • Data: 2019-05-27 18:18:59
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2019 o 06:38, Shrek pisze:

    > Można - po pijaku, na dragach, W skrajnym przypadku można nie
    > wiedzieć co to seks - pamiętaj, że teoretycznie praktycznie każdy
    > duchowny jest prawiczkiem;)

    Dość ciekawa koncepcja. Znasz jakieś popierające ją orzecznictwo? Bo
    zgwałcenie jest przestępstwem umyślnym, więc gdyby tak p opijanemu to
    było nieumyślne, to wiele wyroków by można obalić.

    > Z ciekwawości - paragraf? Nie mówię, że nie.

    art. 178 kpk

    > Ale to nie problem - prokurator od ręki postawi zarzuty (oczywiście
    > dla dobra duchownego), a potem wszystko wyjaśni:P

    Żaden, ale argument przeciwko konieczności złożenia zawiadomienia.

    > I słusznie - skoro mieli na tyle wątpliwości, żeby wysyłać klienta
    > na seksturystykę między parafiami, to znaczy, że mieli na tyle
    > podstaw, żeby się z tym podzielić z prokuratorem. On to powinien
    > wyjaśnić - prawda?

    Niekoniecznie, a nawet na pewno nie. Samo pomówienie może być powodem
    wysłania na inną parafię, by ukrócić plotki. Nie ejst to na tyle
    niedorzeczne, by zaprzeczyć.

    > A moim zdaniem ty masz coś nie tak pod czaszką.

    MAsz prawo mieć swoje zdanie.