  • Data: 2004-01-08 00:47:28
    Temat: Re: prawa budowlane
    Od: "TOFIFIK" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ufffffff............
    > Milej lektury

    wow, super sprawa. ale nie twierdze ze ma to jakis zwiazek, tylko chodzi mi
    o to ze niewiem czy jak sobie zbuduje balustrade to doczepią mi sie ze ją
    zbudowalem. dlatego zastanawiając sie doszedłem do wniosku ze moze miec to
    jakis zwiazek z ochroną p.p. ale moze Pan znajdzie jeszcze jakieś inne formy
    prawne mowiace o takich elementach budowli jak balustrady na dachu. głownie
    wlasnie o to mi chodzi. ale dziekuje za te art. p.p.