eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopracodawca nie chce wypłacić ostatniej pensji i wciska "kit" proszę o pomoc › Re: pracodawca nie chce wypłacić ostatniej pensji i wciska "kit" proszę o pomoc
  • Data: 2006-07-12 00:07:46
    Temat: Re: pracodawca nie chce wypłacić ostatniej pensji i wciska "kit" proszę o pomoc
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1ptrvlwm1crel.1k4qukpf0wki6.dlg@40tude.net...

    (..)

    LOL
    > To jakiś jełop z koziej wólki. Co z okresami wypowiedzenia - sądzi że w
    > poniedziałek rzuci papierem i już ma spokój z pracownikami czy
    > zleceniobiorcami?

    Nie wiem skad ty jestes i nie wiem skad jest koles , ale po tym co napisala
    postowiczka wynika ze okres UZ sie zakonczyl . Wiec umowa wygasla z automatu
    . Zatem gdzie maja zachodzic te cudowne terminy wypowiedzen .....

    (..)

    > a dlaczego "kopie"?
    > Umowa sporządza się w "dwóch jendobrzmiących egzemplarzach" a nie w
    > "orygianł/kopia"

    Poniewaz kopie dziela sie na takie ze sredniowiecza i te z XXI wieku :L))))

    Jac