  • Data: 2007-03-14 23:47:57
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "zywy" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Mar, 00:34, piotr <p...@o...eu> wrote:
    > ja tak mam cze;sto w przecia;gu roku. i nie patrzy czy jestem po nocce,
    > czy mam urlop.
    nie zazdroszcze, tzn jestem w na tyle komfortowej sytuacji, ze nie
    musialem odbierac i nie pociagneloby to zadnych konswekwencji za soba.
    Bardziej interesuje mnie to z prawnego punktu widzenia. Zreszta jesli
    wg prawa moge zazadac dodatkowego dnia urlopu to jestem pewien, ze
    nikt nie robilby problemu w mojej obecnej firmie. No chyba, ze sie
    niemilo rozczaruje, ale to inna historia...