  • Data: 2007-03-15 06:50:56
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zazdroszcze, tzn jestem w na tyle komfortowej sytuacji, ze nie
    > musialem odbierac i nie pociagneloby to zadnych konswekwencji za soba.
    > Bardziej interesuje mnie to z prawnego punktu widzenia. Zreszta jesli
    > wg prawa moge zazadac dodatkowego dnia urlopu to jestem pewien, ze

    przesadzasz, rozumiem gdyby dzwonił co 5 min i truł po kilkanaście, po
    prostu postaw się w jego sytuacji - skoro wykonujesz jakś pracę - jesteś
    potrzebny, skoro jesteś potrzebny - oczywiste jest to, ze gdy Cię nie ma nie
    wszystko idzie zgodnie z załozeniami, zwłaszcza, ze jak napisałeś wystapił
    jakiś problem
    Moze nie do końca przekazałeś swoje obowiązki zastępującej Cię osobie, a
    może nie ma drugiej takiej, która dorównywałaby Ci wiedzą? Postaw się w roli
    szefa, a nie jedynie pracownika któremu "się należy". Dostałeś jeden telefon
    a szukasz podstaw prawnych... po co?

    pozdrawiam,