  • Data: 2007-03-15 11:10:35
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "zywy" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Mar, 07:50, "x" <y...@o...pl> wrote:

    > przesadzasz, rozumiem gdyby dzwonił co 5 min i truł po kilkanaście, po
    > prostu postaw się w jego sytuacji - skoro wykonujesz jakś pracę - jesteś
    > potrzebny, skoro jesteś potrzebny - oczywiste jest to, ze gdy Cię nie ma nie
    > wszystko idzie zgodnie z załozeniami, zwłaszcza, ze jak napisałeś wystapił
    > jakiś problem

    Zostawmy czy to mi sie przydarzyo czy komus innemu, zalozmy, ze ta
    sytuacja nie zdarzyla sie naprawde. Nie chce sie z nikim procesowac, a
    takiego pracodawce jak mam to ze swieca szukac. Od czasu do czasu
    zagladam na te grupe i widze interesujace interpretacje prawa. Nie
    jestem prawnikiem i niezbyt sie orientuje w szczegolach, ale widze, ze
    interpretacja prawa to co innego niz znajomosc paru ustaw. Do rzeczy..
    moze jest tak, ze gdy pracodawca dzwoni do mnie w czasie urlopu i
    prosi o wykonanie jakiejs pracy, a ja zgadzam sie ja wykonac to mozna
    zalozyc ze nastapilo odwolanie z urlopu?