  • Data: 2007-03-19 16:45:09
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "zywy" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 02:40, "Tomy M." <t...@t...webd.pl> wrote:
    > Użytkownik "zywy" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1173957035.389742.310400@e1g2000hsg.g
    ooglegroups.com...

    > Nie masz prawa nic żadać podobnie jak szef
    > nie może Cię zmusić do odbierania telefonu
    > i pracy w czasie urlopu.
    > Masz prawo : nie odbierać telefonu i odmówić pracy

    dzieki za odpowiedz.
    a w jaki sposob moze nastapic odwolanie z urlopu? tzn wlasnie telefon,
    mejl, telegram, list polecony? czy pracownik moze odmowic przerwania
    urlopu? czy kodeks precyzuje takie rzeczy?

    > Podsumowując : Odebraleś telefon i pracowałeś
    > w czasie urolopu to Twoja sprawa żeś głupi.

    w sumie pocieszam sie, ze sa tez plusy mojego zachowania ;)

    > Analogia :
    >
    > masz urlop a przychodzisz do pracy, szef nie będzie
    > Cię wyrzucał ... ale robisz charytatywnie.

    kurcze, naprawde trudno mi uwierzyc, ze tak jest! czy to wynika z
    jakis konkretnych przepisow? tak bym nie musial czytac calego kodeksu
    (domyslam sie, ze nie ma przepisu ktory mowi "masz urlop a
    przychodzisz do pracy, to robisz charytatywnie.")

    przy okazji jeszcze jedno pytanie z prawa pracy:
    pracowalem 3 miesiace na okresie probnym, potem zostala podpisana
    umowa na 3 miesiace, mijaja kolejne 3 miesiace i pracodawca zapomina o
    tym i ja tez zapominam o tym, ale ciezko pracuje przez kolejny
    tydzien. Pracodawca ani nie wyrzucil mnie podczas tego tygodnia z
    pracy ani nie powiedzial, ze podpisujemy kolejna umowe. Czy pracujac
    przez ten tydzien bez jawnej umowy niejako zawarlem z pracodawca jakas
    kolejna umowe?
    (przepraszam za nieprawnicze slownictwo, no i mam nadzieje ze ten
    temat nie byl juz walkowany wiele razy na grupie)