    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowcałupio by było
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5c1f4c20$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pvnmtp$tl0$2@node1.news.atman.pl>
    <5c1f705e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f89b4$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c2000a7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c214432$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c222ce0$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 25 Dec 2018 18:59:54 GMT

    > Komenda spał?

    Probujesz zrobic ze mnie idiote?
    Chodzi o sytuacje w ktorej gosc w obecnosci policjantów umiera.
    Wiec jeżeli sugerujesz, ze winny jest ktos zupełnie inny, to wytłumacz
    prosze co stało się z tymi policjantami ktorzy byli obecni ale mogliby
    nic nie zawinic...

    > Absolutnie nie.

    uff...

    > A mamy dowód, że wiedział, że ktokolwiek go ukrył?

    Tak. Z logiki.
    skoro go nie było to ktos go gdzies ukrył.
    No chyba ze zarzucasz komendantowi brak wiedzy, ze tasser ma kamere.
    Ale to nic nie zmienia w naszych rozwazaniach, bo to nadal by oznaczało
    ze nie nadaje sie do pracy jako ktos bez potrzebnej wiedzy.

    > Mogło tak być i to dobrze o nim świadczy. Ale sądzę, że równie
    > dobrze mógł kopię filmu Prokuratorowi wysłać - nawet anonimowo.

    Tak, to zdecydowanie dobrze swiadczy.
    O tym jednym człowieku który to zrobił.
    A o sprawie wiedziało ile? Naprawde cie to nie przeraza?

    > Nie mam pojęcia. Rozumiem zwolnienie osoby ukrywającej ów film przez
    > prokuraturą - o ile tak było faktycznie.

    > Policja, to policjanci. Sama Policja jako instytucja tu nic nie
    > pomoże w tym wypadku.

    To truizm nic nie zmieniajacy w mojej wypowiedzi.

    > Przynajmniej nie powinien, by nie był podejrzeń, że chce wpływać.

    Zacznijmy od poczatku. Przyjmijmy ze to co wiemy, to jest prawda i
    rozwazmy sytuacje teoretyczna.

    Na posterunku ginie człowiek. Razony paralizatorem. To wszyscy wiedzieli
    zaraz po zdarzeniu, ok?

    Jak sprawa powinna sie dalej potoczyc?
    Jakie uprawnienia ma szef policjantów?

    Bo tak na zdrowy rozsadek to sekcja zwłok + film z tassera i ci
    policjanci powinni byc przynajmniej zawieszeni.
    Jak duzo czasu potrzeba zeby sie zastanowic nad tym, ze filmu z tassera
    nie ma i nikt sie nim nie interesuje?

    A moze tych spraw jest tyle ze po prostu ta jedna umkneła w natłoku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"