  • Data: 2006-06-27 20:36:59
    Temat: Re: pozew/nakaz zaplaty
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Helloy napisał(a):

    > W sadzie zostawia sie zatem (poprawcie mnie jesli sie myle):
    > 1/ w postepowaniu upominawczym 1/4 z 5% wartosci sporu (kiedys 2%)
    > 2/ w postepowaniu nakazowym 5% wartosci sporu

    Art. 28 ustawy o kosztach sądowych:
    W sprawie podlegającej rozpoznaniu w postępowaniu uproszczonym pobiera
    się od pozwu opłatę stałą, przy wartości przedmiotu sporu lub wartości
    przedmiotu umowy:
    1) do 2.000 złotych - 30 złotych;
    2) ponad 2.000 złotych do 5.000 złotych - 100 złotych;
    3) ponad 5.000 złotych do 7.500 złotych - 250 złotych;
    4) ponad 7.500 złotych - 300 złotych.

    I nie ma potem żadnych dopłat.

    --
    @ Johnson