  • Data: 2007-11-14 13:58:22
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No niby masz rację. Ale z drugiej strony droga dojazdowa nie jest
    > drogą twardą. A ja na drogach dojazdowych nie widziałem przejść dla
    > pieszych. Ale mogę się mylić.

    droga dojazdowa moze byc droga twarda... skad pomysl ze nie jest?
    poza tym przez droge na ktorej nie ma pasow/lub sa na druga strone mozna
    rower tylko przeprowadzac.
    Poza tym o 5.30 jest jeszcze dosc ciemno i rowerzystka nie miala swiatel
    wiec ciezko ja bylo dostrzec...

    Rowerzysci bez swiatel to plaga... nie dbaja o wlasne bezpieczenstwo i
    przysparzaja klopotow innym uczestnikom ruchu!
    ciekaw jestem czy policja wlepia mandaty za jazde bez swiatel rowerzystom (w
    sumie obowiazek jazdy na swiatlach po drogach powinien obowiazywac
    wszystkich uczestnikow ruchu) a malo sie widzi rowerzystow z lampka...

    Steel