  • Data: 2007-11-14 17:56:36
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    t...@N...gazeta.pl wrote:
    > narazie mam zatrzymane prawo jazdy i dostałem pokwitowanie na 7 dni najorsze
    > jest to ze pracuje zawodowo jako kierowca i auomatycznie trace pracę! Na
    > ulicy tej która jechałem jest ograniczenie do 40 Kto wie jak w tej sprawie
    > postapi sad zabierze mi prawo jazdy??czy mam jakieś szanse na współ
    > winne?przeciez rowerzystka wsómie wtargneła mi na drogę jakby przeprowadzała
    > rower przez drogę to bym ją miał szanse zobaczyć bo poruszała by się z
    > prętkością pieszego a nie roweżysty!!

    rower -> rowerzysta.

    Ona dostanie mandat za jazdę po chodniku i za brak oświetlenia.
    Gyby to był młody pędzący po chodniku 50 na godzinę pewnie zostałby
    uznany za współwinnego.
    Tak to raczej małe szanse.
    Ty będziesz winny potrącenia. Stało jej się coś? Wylądowała w szpitalu?
    Sąd może, ale nie musi orzec zakazu prowadzenia pojazdów.
    Według mnie nie powinien orzec jeśli nic poważnego jej się nie stało.