  • Data: 2007-11-14 18:33:23
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tajronlbn wrote:
    > w sobotę miałem wypadek wracajac z pracy o 5-30 rano wykonując manewr skrętu w
    > lewo potrąciłem rowerzystke ktora jechała chodnikiem i przecinała drogę
    > dojazdową w którą ja wjerzdzałem.Kto jest winny ??

    IMHO może zostać orzeczona twoja wina. Wymusiłeś pierwszeństwo.
    Wprawdzie rowerzystka zasadniczo nie powinna poruszać się chodnikiem
    (chyba, że chodnik był przy drodze z limitem prędkości podniesionym
    powyżej normy dla obszaru zabudowanego) ALE wyobraź sobie sytuację, że
    zamiast rowerzysty masz np. biegacza.