    From: "Dori" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Date: Fri, 19 Jan 2007 21:47:28 +0100

    > Powiedział(a) *Johnson* na tej grupie:

    > No masz, wiedziałem, że się narażę na Twoje ostre słowa.
    > Ciekawe, że osoba o zdecydowanie dużym doświadczeniu pomija praktyczny
    > obraz rozprawy przed sądem pracy.

    Tak, to prawda - podpisłam umowę pochopnie, jestem młoda - to moja pierwsza
    praca, nie wiedziałam że nasze polskie prawo tak wygląda - że
    nieuświadomieni ludzie są skazani na pracę przymusową. Nie wiedziałam,
    dopóki moje koleżanki nie dostały wypowiedzenia z powodu porzucenia pracy i
    nie pojawiły się przypadki wysyłania ludzi na urlop(!) i wypowiadania z tego
    powodu pracy (ale to dość skomplikowane, inna sprawa).
    A sąd pracy? Myślę, że wrocławskie środowisko farmaceutyczne jest zbyt
    hermetyczne, żebym po takiej sprawie mogła szybko znaleźć nową pracę.
    Pozdrawiam
    Dorota