  • Data: 2007-01-20 14:04:38
    Temat: Re: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jeśli to jest uwaga do mnie to powiem że moje uwagi mają jak
    > najbardziej podłoże praktyczne. Widziałem dziesiątki spraw w których
    > sądy zasądzały odszkodowania od pracowników na rzecz pracodawcy w
    > takich sytuacjach. Były nawet takie sprawy w SN.

    Ja nie mówię o prawie, ja mówię o praktyce w sądzie pracy, z którą
    jest - co tu kryć - różnie.
    A co powiesz na wyrok SR, w którym uznano powództwo pracownic ze
    względu na to, że "jako osobom o niskim wykształceniu pracodawca
    powinien w szczególnie wyraźny sposób wyjaśnić przyczyny
    wypowiedzenia zmieniającego"? Podpowiem, że II instancja zrugała rejon
    i zmieniła wyrok.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl