  • Data: 2007-01-20 16:43:23
    Temat: Re: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Od: "Morski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli to faktycznie Twoja pierwsza praca, to masz jeszce proste wyjście na
    zasadzie wezła gordyjskiego.
    Napisz wymówienie z dobrym "ludzkim" uzasadnieniem( może nawet nieodpowiadającym
    fromalnym wymogom prawnym). Oddaj i rozlicz się ze wszystkiego co należy do
    firmy. Wcale nie musisz komukolwiek kiedykolwiek pokazywać świadectwa pracy od
    niego. To jedynie kilka miesięcy z Twago zawodowego życia i nie maja one pod
    kątem Twojej emerytury żadnego znaczenia.
    Nie sądzę też żeby facet rozgłaszał wszem i wobec o tym jak to go pracownica
    opóściła tak zeby uniemożliwić Ci podjęcie innej pracy.

    Trudno mi też uwierzyć, że facet prowdzi firmę zatrudnia na 2 miesiące
    dziewczynę, kotra odchodzi samowolnie z pracy i podaje ją za to do sądu. Tylko
    straszny pieniacz by tak zrobił. Lub człowiek, kotrego w jakiś sposób
    skrzywdziłaś (okradłaś , zawiodłaś jego miłość lub coś takiego).

    Morski