    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pornografia a tpsa (troche dlugie)
    Date: 24 Feb 2003 22:23:34 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    diabel Boruta <s...@p...com> pisze w
    news:u7ti5vk78s18j3do53odqlr3ls2vl7kjrq@4ax.com:

    > w ameryce sa te same grupy i jeszcze wiecej , a co do legalnosci ,
    > masz prawo wyboru nie ogladaj, proponuje www.disney.com
    > internet jest dla wszystkich nawet dla koni i psow, he he.
    Nie mam nic przeciwko pornografi niezalezni jak by ona nie byla twarda. Ja
    nie mam dzieci i jestem bardzo liberalny. Chodzi mi tylko o aspekt prawny
    czy tpsa nie lamie polskiego KK udostepniajac materialy pornograficzne
    nieletnim bez zadnych ostrzezen czy mechanizmow zabezpieczjacych. Przeciez
    nie po to zabrania sie sklepikarzom sprzedazy pornografi nieletnim, zeby
    oni mogli bez problemu sciagnac ja z POLSKICH serwerow. Jak to ma tak
    wygladac, to moze dajmy ludziom rowne szanse bo widze ze ewidentnie sa
    tutaj faworyzowani wlasciciele kafejek internetowych a sklepikarze dostaja
    w tylek.

    --
    huski
    h...@i...pl