  • Data: 2005-09-29 18:11:07
    Temat: Re: ponawiam pytanie - sprzedaz subdomeny!!
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:dhh7ph$ckk$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    >> dlaczego od razu jeleni ??
    >
    > bo kto normalny odkupuje subdomene? :)

    jak to kto ? firmy, ktore np korzystajac z popularnosci danego serwisu chca
    miec sklep w jego domenie... zycia nie znasz??

    > A poczytaj sobie na przyklad tu:
    > http://www.podhale.pl/
    >
    > A takich przykladow jest duzo, dziwi mnie ze nie przychodzi Ci do glowy
    > jak bardzo mozesz skomplikowac ludziom, ktorym sprzedales te poddomeny,
    > zycie :))
    >
    > Wez pod uwage ze opchnales nie domene internetowa, ale wpis DNS'owy.

    nie chce komplikowac nikomu zycia, chce sie tylko dowiedziec czy sa jakies
    konsekfencje jesli np nastepny wlasciciel domeny, zmieni dnsy subdomeny i
    przerzuci ja na wlasny sklep?