  • Data: 2005-09-29 22:24:22
    Temat: Re: ponawiam pytanie - sprzedaz subdomeny!!
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dalej Was Panowie nie rozumiem i nie wiem co grozi firmie/osobie ktora
    > odkupi ode mnie domene

    A my dalej nie wiemy co i komu sprzedales i na jakiej zasadzie.
    Na wiecznosc sprzedales? :D

    > np usunie subdomene?

    Subdomena nie jest oddzielnym bytem. Jest jedynie wpisem w DNS,
    jest przypisana do domeny ale moze istniec przy jakiejkolwiek
    domenie a nie konkretnej.

    > zobowiążę się pisemnie do przestrzegania umowy kupna subdomeny

    Sprzedales poddomene. Poddomena jest tak naprawde USLUGĄ a nie
    samodzielnym bytem. Nie ma firm rejestrujacych poddomeny :)

    > zobowiąze sie do respektowania prawa wlasnosci wlasciciela subdomeny sklep

    prosze bardzo, sprzedam Ci poddomene sklep., mozesz ja sobie
    skonfigurowac u dowolnego ISP na dowolnej domenie :D

    > :) - tak mowi moja umowa:
    > "nowy nabywca zobowiąże się pisemnie do
    > respektowania prawa własności kupującego"

    i co niby ten zapis ma znaczyc? bo dla mnie to oznacza ze ja jako
    nabywca respektuje prawo wlasnosci swoje :)

    > I co jeśli np po 6 mies koles sie rozmysli i wywali sklep albo przekieruje
    > subdomene na inny - wlasny ??

    no i co z tego ze przekieruje? a jak zmieni ISP lub registrara to co?
    ktos mu kaze konfigurowac DNSy i przekierowywac gdziekolwiek ruch?
    uwazam ze nie musi.

    No i zastanawialbym sie jeszcze nad prawomocnoscia i logika
    takiego zapisu :)

    Tylko droga cywilna wg mnie, o ile :D

    --
    tomek nowak