  • Data: 2005-02-15 18:34:09
    Temat: Re: pomówienie - co zrobić
    Od: "ekobieta.com" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2005 19:03:04 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "ekobieta.com" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czego dotyczyło pomówienie i w jakiej formie miało miejsce.

    zostało zgłoszone na policję że nielegalnie kopiuję utwory muzyczne, czyli
    że jestem piratem. Nie wiem w jakiej formie, zostało to przez osobę
    zgłoszone na policję, poszło do prokuratury i jak napisałam następstwem
    było przeszukanie mieszkań z meldunkiem, niepokój rodziny i tym samym dla
    mnie to jest pomówienie, oskarzenie o przestępstwo, które nigdy nie miało
    miejsca. Nie ma u mnie ani jednejd cd pirackiej a co do piero kopiarni, co
    zresztą policja sprawdziła. Sprawa będzie zamknięta w poniedziałek, ale ja
    nie zamieerzam ot tak to odposcic za dużo nerwow to kosztowało. Mało tego
    osoba która oskarża nie jest ani muzykiem, ani autorem, a podała że na
    szkodę jej zostało dokonane przsetępstwo. Konkrety ja jestem muzykiem i
    robię podkłady cd, to jest jakaś zesta zawistnej osoby czy coś takiego.