  • Data: 2005-02-16 19:49:41
    Temat: Re: pomówienie - co zrobić
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:cv07p6$9pk$2@news.onet.pl...

    > Tyle że jakoś stanu faktycznego nie opisujesz. Widocznie udowodniono mu
    > (albo przynajmniej sąd tak uznał ;) ), że składał zawiadomienie ze
    > świadomością że czynu nie było.

    Złożył ze swiadomościa, że być może czyn był. Tak mu się zdawało ale
    udowodniłem ja a potem prokuratura, że się mylił.
    Tobie się zdaje, że potrafisz poprawnie interpretować przepis a ja wiem , że
    się mylisz. Nie doszukuj się treści której nie ma. Umyślności tam nie
    potrzeba bo przepis tego nie wymaga.

    Pzdr
    Leszek