  • Data: 2008-06-20 17:10:43
    Temat: Re: policyjny PODSLUCH komorki???
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> wrote in
    news:g3gnt9$4r9$2@atlantis.news.neostrada.pl:

    > Moze

    ale rozumiem, ze musi miec jakis nakaz sadowy czy cus...

    poza tym ciekawe jak to wyglada takze z technicznego punktu widzenia?
    no i ekonomicznego... przeciez takich spraw musi byc conajmniej kilkaset
    rocznie, operatorzy sie nie buntuja?

    > Jakie to ma znaczenie ?

    no tak, tak z punktu widzenia samej li tylko techniki to slyszalem, ze
    telefon nawet nie musi miec karty SIM wlozonej ani byc wlaczony, dopiero
    wyjecie baterii jest jakas gwarancja...

    tylko, ze mnie chodzilo glownie o podsluchiwanie rozmow telefonicznych (a nie
    wszystkiego z otoczenia co dociera do mikrofonu komorki w kazdej chwili czyli
    oczywiscie tez wtedy kiedy nikt nie rozmawia)

    --
    Y?