  • Data: 2008-06-20 19:34:04
    Temat: Re: policyjny PODSLUCH komorki???
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    news:Pine.WNT.4.64.0806202046390.3048@quad:

    > Argument jest "w powietrze" :)
    > Przeciez to operatorów nie wzrusza: *jesli* maja taki obowiazek wszyscy
    > operatorzy, to na konkurencję to nie wplywa.
    > A kto pokrywa koszty to się pewnie latwo domyslisz :]

    aha, bo ja myslalem, ze to mozna w teorie spiskowe wlozyc i nikomu sie to nie
    oplaca i nie chce (jak zazwyczaj w tym kraju)
    tyle sie w koncu kawalow opowiada n/t "gorliwosci" policji w sciganiu 'wrogow
    publicznych'...

    czyli mowicie, ze tak na wszelki wypadek to lepiej glupot przez telefon nie
    mowic?

    --
    Y?