  • Data: 2006-08-03 12:15:06
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:mls8q3-1qp.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Policja dysponowała nagraniem. Jeśli jakiś matoł nie pomyślał o tym, żeby
    > opisać motocykl i dostarczyć opis/zdjęcie blokadom, to też jest winien całego
    > zdarzenia.

    Po pierwsze, to że policja teraz dysponuje nagraniem nie oznacxza, że
    dysponowała wówczas. Po drugie niestety w chwili obecnej policja dysponuje
    radioteleonami nie pozwalajacymi na przesłanie zdjęcia.

    > Równie dobrze mogliby szukać np. za gwałt jakiegoś "mężczyzny w czapce", bop
    > czym kropnęliby uciekającego... nielegalnego imigranta, który poza tym był
    > kryształowo uczciwy.

    Ale jakby ów emigrant się zatrzymał, to pewnie po kilku minutach by się
    wyjaśniło, że nie gwałcił nikogo. Właśnie tu jest szkopół pogrzebany. W 99%
    policja nie strzela do uciekającego i dlatego ludzie uciekają. uciekają, bo oni
    wiedzą, że nie popełnili ciężkiego przestepstwa. Problem sie zaczyna, gdy
    policjant o tym nie wie. A to policjant pociąga za spust,a nie uciekajkący.
    Dobrze by było czasem sie nad tym zastanowić.

    > Jasne. W rurze wydechowej. A może wynaleźli już kapsułki pach-bach?

    Po pierwsze broń długą mogli schować gdzieś przy drodze. Po drugie mogła być
    składana, a wówczas ją możesz schować pod kombinezonem spokojnie. Po trzecie
    część broni długiej jest na tyle mała, że spokojnie ją można schować. Po czwarte
    nie wiadomo, czy policjantów poinformowano o rodzaju tej broni. Po piąte to, że
    jeden z napastników miał długą broń nie wyklucza tego, że pozostali mogli mieć
    krótką. Po ... nie chce mi się dalej pisać oczywistych rzeczy.