  • Data: 2006-08-03 23:14:59
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:o8n9q3-evq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To jedna z pierwszych rzeczy, jakie się na miejscu zabezpiecza. Przynajmniej
    > jak się dysponuje zdrowym rozsądkiem. A półtorej godziny to mnóstwo czasu.

    Czasem nie da się nagrania zabezpeiczyć przed końcem danego dnia. Albo nei ma
    możliwości technicznych jego odczytania.

    > Ja wiem, że policjanci są ubodzy straszliwie ;-> ale w obecnych czasach prawie
    > każdy ma komórkę - i MMS-y.

    Co Ty powiesz?

    > Tak, ale on zwiał właśnie z takiego kraju, gdzie za złe słowo na kochane
    > władze albo wyjście bez zezwolenia za własną wieś trafia się na dekady do
    > łagru.
    >
    > Więc odruchowo zwiewał - jakby go złapali i tak śmierć prawie pewna. A tak
    > może nie trafią...

    No to miewa wyjątkowo niezdrowe odruchy i tyle. Bywają kraje, gdzie w dobry
    tonie jest zjadanie sąsiada. Czy z tego powodu też mamy przejść nad tym do
    porządku dziennego?

    > Pojazd też. Dlaczego wię czaili się tylko na motocykle? Głupota. Przestępca
    > odrobinę inteligentniejszy od tego "rambo" zwyczajnie by broń wyrzucił w
    > krzaki, motocykl do rowu i przysypał go śmieciami, zatrzymał stopa albo
    > poszedł pieszo na spacerek, gdzieś po drodze kasę ukrywając.

    Na całe szczęście wielu przestępców nei jest tak, jak Ty mądrych. Dzięki temu
    czasem udaje sie ich złapać.

    > I podczas jazdy by ją spokojnie złożył i otworzył ogień. Wot, kaskadier.

    A otwierał ogień?

    > Długa i mała... Ciekawe. Długa w piątym wymiarze może?

    Nie. Przykładowo PM. To broń długa, ale po złozeniu kolby nei problem go
    schowac. To niekoniecznie musiał być karabin wyborowy.